Huomenta.

Eilen en jaksanut kirjotella, eipä ollut mitään kirjottamista. Paitsi että oli ihan helvetin tylsää, heräsin tosi aikasin, joskus kuuden jälkeen enkä saanut koko päivänä mitään aikaseksi. Ketuttaa.
Illalla soitin äidille, joka kuulosti aika hyvältä, pääsee ehkä tänään tahi huomenna kotiin.. no joo, se ei oo musta hyvä idea, että nyt jo, mut...
Illalla tuli myös joku outo leffa, kerto narkkaripojasta, sen kavereista ja äidistä. Äiti alkoi laihduttamaan ja saikin tohtorilta jotain nappeja, jotka tais olla spiidiä.. joutui mamma hourulaan lepareihin ja sähköshokkihoitoja saamaan. Aivan kamala leffa, mutta niin.. niin toden tuntuinen, harhat olivat niin.. aitoja, että piti välillä kääntää pää pois toosasta, jotta en menisi itse sekaisin.

Värjäsin eilen vihdoin hiuksetkin. Jeij.

Jos äiti ei tänään pääse kotiin, niin mennään isän kanssa sitä katsomaan, jos pääsee niin mun tarvii mennä porukoille sit. Siellä mä tuun viettää aikaani hyvin paljon jatkossa, palvelijan osassa... Kukahan sit auttaa mua, kun mä hajoon palasiks? Mr. Nobody.

Huomenna mulla on synttärit. Paska juttu. Minkäs teet.